www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
27. Siječnja 2019.

Specialized Turbo Levo Comp

Specialized Turbo Levo Comp
42.799,00 kuna
5 fotografija

Specializedov elektro MTB pretendira na sami vrh!?

Specialized Turbo Levo Comp slika 1

Prezentacija Specializedovih noviteta za 2019. održala se niti više niti manje nego u Rapcu, pa ovaj puta nije trebalo preletjeti pola svijeta kako bismo saznali što su pripremili da napakoste konkurenciji. Naša pažnja bila je usmjerena na elektro modele  tj. ovaj puta pišemo o dojmovima s vožnje modela Turbo Levo Comp. U hijerarhiji postoji još jedan opremom slabiji aluminijski model dok su svi ostali karbonski. Cijena Comp verzije je 42.799kn.

Specialized Turbo Levo Comp slika 1

Trend smještaja baterije u okvir i skrivanja motora u pogonskom dijelu Specialized je doveo do savršenstva i otišao možda najdalje do sada. Za razliku od konkurencije, koja nije u tome toliko uspješna, baterija na Turbo Levo-u se u okvir umeće s donje strane BB-a i priteže imbus ključem kako ne bi poskakivala. Težište je na taj način vrlo nisko što je vrlo dobro, ali se izgubilo ponešto na praktičnosti vađenja i umetanja nakon punjenja.

Specialized Turbo Levo Comp slika 2

Za  Specialized motore proizvodi tvrtka Brose prema njihovim zahtjevima, a koriste remenski prijenos u motoru kako bi bio što tiši. Umjesto ekrana Turbo Levo koristi led lampice po kojima možete vidjeti u kojem ste modu i koliko je kapaciteta baterije preostalo. Signalizacija se može ako želite biti u ‘Stealth modu’, a oni koji žele klasičan ekran mogu ga naknadno naručiti i postaviti za cca 90ak dolara.

Specialized Turbo Levo Comp slika 3

Oprema bicikla uključuje Rock Shox Revelation Charger RC vilicu i Deluxe RT amortizer te Sramov GX mjenjač i S700 ručice (11 stupnjeva) uz Guide kočnice. Vožnja se održala na trailovima Bike parka Rabac, koji su više nego dobar poligon za isprobati što može ovaj eMTB.

Specialized Turbo Levo Comp slika 4

Po momentu i ubrzanjima možemo povući paralelu s Bosch CX motorima i ustvrditi da su jako blizu. Ne bismo se usudili reći koji prednjači, pa neka to za sada ostane neriješeno. Bicikl odlučno reagira na svaku komandu i pomisao, a sve to  radi stvarno tiho, bez popratnih zvukova i zvrndanja. Tek nešto malo zvuka elektro motora baš kao i kod konkuretnih sistema.

Specialized Turbo Levo Comp slika 5

I baš kada smo pomislili kako je Comp blizu ideala i da teško elektro MTB može biti agilniji i lakši isprobali smo karbonski Turbo Levo Expert. Naravno, ta mala razlika vrlo je skupa pa se dovodi u pitanje isplativost investicije jer Comp nudi 90% doživljaja po mnogo manjoj cijeni. Možemo reći da Specialized uvijek nastoji pružiti više, jače, drukčije od konkurencije, a to uvijek ima i svoju cijenu. Ne možemo osporiti briljantnost i savršenstvo detalja samo je pitanje po kojoj cijeni.

Specialized Turbo Levo Comp slika 6

Photo: Biker

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Specialized Turbo Levo Comp
Brend: Specialized
Cijena: 42.799,00 kuna
Okvir: M5 Premium aluminij
Prednja vilica: RockShox Revelation Charger RC, 150mm
Stražnji amortizer: RockShox Deluxe RT, 150mm
Kočnice: SRAM Guide RE
Prednji mjenjač: -
Zadnji mjenjač: SRAM GX, 11 st.
Ručice mjenjača: SRAM S700
Pogon: Praxis 2D
Sjedalo: Body Geometry Phenom Comp
Gume: Butcher, Grid, Gripton, 29x2.6
Obruči: Roval Traverse 29
Glavčine (nabe): Specialized Boost 15x110/12x148
Težina: 0

Geometrija

Kut vilice (A): 66,1
Međuosovinski razmak (B): 1185
Dužina cijevi sjedala (C): 420
Kut cijevi sjedala (D): 69
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 581
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 459
Veličina bicikla: M