www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
07. Studenog 2019.

Trek Rail 9.9 2020

Trek Rail 9.9 2020

Što se dogodi kada Trek odluči napraviti najbolji ‘‘Long Travel’’ elektro MTB biciklo?

Nije samo zabava

Ovaj puta smo zagrizli u najbolje što Trek u MTB elektro svijetu može ponuditi za 2020. godinu. Potpuno novi model nastavit će stazom kojom je započeo Powerfly LT, a priliku za vožnjom smo ugrabili nedavno na predstavljanju Trekovih noviteta za 2020. u Poljskoj. Rail 9.9 je top model nove serije i nudi trenutnu top dostupnu specifikaciju poput OCLV  Mountain karbonskog okvira na kojem je ugrađen novi Bosch CX motor iz performance serije, Bosch PowerTube baterija od čak 625Wh i Kiox kontroler s ekranom na gornjoj cijevi (opcija). Tu je sada i funkcija protiv krađe kao i dorađena geometrija te još mnogo toga...

Trek Rail 9.9 2020 slika 1

Nova generacija CX motora je manja, lakša, tiša i efikasnija, a zadržala je vrijednost okretnog momenta od čak 75Nm. Manji motor je omogućio smanjenje chainstaya na 447mm, a posljedično je i geometrija potpuno dorađena naspram Powerflya. Tako sada raspolažemo s 64.5 ili 64.9° na vilici (ovisno o postavci Mino linka) te 75° na cijevi sjedala.  Ono što nas posebno veseli je masa bicikla koja se ovdje opasno približila brojci od 20kg (21.6kg) zahvaljujući karbonu i top kompoentama.

Trek Rail 9.9 2020 slika 2

Pogled na specifikaciju bicikla je zastrašujući i ako se pitate koliko to sve košta onda bicikl vjerojatno nije za vas. Šalu na stranu, za ovu zvijer je potrebno izbrojati oko 12,000 američkih zelembaća. S time na umu izlazak na stazu nije bio jednostavan. Nakon što smo zasjeli za kokpit i promotrili detalje (a ima ih mnogo) zaboravili smo na specifikacije i prepustili se čarima staze. Kokpit je dulji nego na redakcijskom Powerflyu, čini se vrlo lako upravljiv, a osjećamo benefite otvorene vilice. Ganjamo se i skačemo preko prepreka kao da se radi o mnogo lakšem biciklu , fenomenalan grip ne ostavlja dojam niti trunke nesigurnosti bez obzira na tempo i podlogu. Sramov sistem mijenjača radi besprijekorno, a motor je posebna priča.

Trek Rail 9.9 2020 slika 3

Čini nam se još linearniji i uglađeniji, a zahvaljujući ogromnom, nepotrošivom kapacitetu baterije nismo ga uopće štedjeli. Svaka komponenta na biciklu dolazi iz high-end segmenta pa je u stvari najslabija karika na biciklu vozač. Hodovi od 160mm (vilica) i 150mm (amortizer) mogu odraditi i najgore zamislive spusteve, pa mu ovih nekoliko većih dropova nije predstavljalo nikakav izazov.

Trek Rail 9.9 2020 slika 4

Što reći na kraju osim provjeriti jesmo li dovoljno kreditno sposobni. Drugo nam ne preostaje.

Photo: Biker

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Trek Rail 9.9 2020
Brend: Trek
Okvir: OCLV Mountain Carbon, ABP, Boost148 ,EVO, Mino Link
Prednja vilica: RockShox Lyrik Ultimate, DebonAir, RC2, 42mm offset, 160mm
Stražnji amortizer: RockShox Deluxe RT3, DebonAir spring, RE:aktiv
Kočnice: Shimano XT M8120
Prednji mjenjač: -
Zadnji mjenjač: SRAM X01 Eagle AXS 12st.
Ručice mjenjača: SRAM Eagle AXS
Pogon: E thirteen E spec Race carbon, 34T
Sjedalo: Bontrager Arvada
Gume: Bontrager SE5 Team Issue, TR, Core, aramid, 60 tpi, 29x2.60
Obruči: Bontrager Line Carbon 30
Glavčine (nabe): Bontrager Boost 110/148
Težina: 0

Geometrija

Kut vilice (A): 64,5-64,9
Međuosovinski razmak (B): 1220
Dužina cijevi sjedala (C): 420
Kut cijevi sjedala (D): 75
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 611
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 447-448
Veličina bicikla: -