UBC, tvrtka zaslužna za razvoj ovog superbicikla, usko je specijalizirana za proizvodnju karbonskih dijelova i to za neke od najpoznatijih tvornica automobila poput Porsche-a, Audi-a, Bugatti-a i druge. Između ostalih, razvijaju i proizvode dijelove za Formulu 1 te natjecateljske motocikle. S obzirom da se time bave već 11 godina i posluju sa respektabilnim klijentima, priznati ćemo im kvalitetu, a o dizajnu prosudite sami.
Vratimo se biciklu jer ipak nas on najviše i zanima. Dakle, radi se o karbonskom okviru izrađenom od T1000 karbonskih vlakana što je ujedno i najviši stupanj koji smo do sada susretali u biciklističkoj industriji, a koristi se uglavnom i samo kod proizvodnje bolida Formule 1. UBC-ov dizajner Christian Zanzotti, zaslužan je za inovativan dizajn okvira te avangardne linije. Težina cijelog bicikla je svega7700 gramašto je ispod svake granice kada govorimo o gradskim biciklima. Na žalost ovakvi primjerci nerijetko koštaju, tako Corenu cijena seže do nevjerojatnih 25000 eura što ukazuje na klijentelu kojoj je namijenjen.
Jedan primjerak Corena gradi se 40 sati potpuno ručno, a toliko vrijeme potrebno je zbog zahtjevnosti postupka izrade i tolerancija koje moraju biti zadovoljene prema F1 standardima.
Oprema i dijelovi korišteni kako bi Coren dobio pridjev bicikla, odabrani su od proizvođača čija je filozofija i pristup proizvodnji sličan njihovom pa su većinu proizvođača odabrali iz Njemačke. Iz Amerike dolaze karbonski kotači ENVE i prijenos sa karbonskim remenom Gates. Pazilo se i na detalje poput integriranih natezača remena na stražnjoj vilici, stražnjeg svijetla u cijevi sjedala, a ručice i sjedalo presvučeni su sa najfinijom kravljom kožom.
Kao što i Coren potvrđuje, superbicikli su postali sastavni dio imovine bogatih. U neku ruku, više su stvar prestiža nego koristi. Zašto? Pa zamislite si da dođete na Cvjetni trg i vežete sa lokotom od 100 kuna svog ljubimca od 25000 eura kako biste popili kavu. Omjeri su potpuno poremećeni, a lokot bi trebao koštati najmanje 1000 eura. U prilog kardljivcima ide i težina od svega7.7 kilogramašto im omogućuje da brzo trče i noseći bicikl u rukama što znači da ne moraju niti znati voziti bicikl. Ponosnom vlasniku preostaje voziti tako dragocjenog ljubimca po gradu i mahati prijateljima uz najavu da će se vratiti kada ostavi bicikl doma u garaži.