Eddy Merckx Cycles su tako već na Eurobike-u, ali i na Interbike-u aktivno tražili nove partnere koji će se u potpunosti posvetiti distribuciji njihovih high-end cestovnih bicikala. Kako je izjavio Rob Beset. na tržište su za 2015. godinu izbacili pet novih modela bicikala: "Ta činjenica jasno govori o našim ambicijama, ali još nas više veseli da su to prepoznali naši potencijalni partneri!".
Azijska mreža
Analiziramo li listu njihovih novih partnera, dolazimo do zaključka kako dominira broj onih sa azijskog tržišta! Trenutno tako imaju poslovne partnere u Maleziji, Filipinima, Južnoj Koreji, Hong Kongu, Taivanu, Indoneziji, Japanu i Singapuru. Azija je relativno mlado tržište za cestovni biciklizam, međutim iznimno je važno za velike brendove, brendove poput Eddy Merckxa koji imaju bogatu povijest. Eddy Merckx Cyclies nije zanemario niti tržište u Europi. Svoje partnere traže u zemljama poput Njemačke, Španjolske i Italije, zemljama koje imaju značajnu ulogu u biciklističkoj industriji.
Rob Breset zadovoljan je napretkom tvrtke i razvojem novih tržišta: "Postavili smo solidne temelje. Naš brend zaslužuje biti prezentiran na međunarodnom tržištu cestovnih bicikala. Svjesno biramo partnere i trgovce jel mislimo da je rad u manjim sredinama iznimno bitan!"