www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
13. Listopada 2013.

Giant Anthem 1 27.5“

Giant Anthem 1 27.5“

Giant je za novu sezonu najavio orijentaciju prema 27.5“ biciklima pa su tako u Hrvatsku već u 9.mjesecu stigli prvi modeli bicikala za 2014. Među njima našao se i novi Giant Anthem 1 27.5“ kojeg smo imali čast među prvima u Hrvatskoj voziti i to na sva tri dana OL Istra Mtb Tour i Parenzana.

Giant Anthem 27.5“ je bicikl koji je namjenjen vožnji po brdskom terenu te spada u `performance`kategoriju bicikla u Giant obitelji. Po geometriji je veoma sličan Giant XtC modelima (kut vilice je indentičan kod oba bicikla i kada bi promatrali smo prednji trokut bicikla kod oba bicikla ne bi uočili razliku) uz jednu bitnu razliku – Anthem je full suspension bicikl. Full suspension bicikli postaju sve popularniji kod vozača svih kategorija, od rekreativaca pa do natjecatelja. Prednost full suspension bicikla više nije samo kako to većina misli u vožnji nizbrdo već i prilikom vožnje uzbrdo  jer vam zadnja suspenzija omogućava bolje držanje `gripa` odnosno kotača na podlozi na neravnom terenu (pogotovo kad vozite po neuređenom makadamu ili `kamenjaru`). Tu prednost smo osjetili i prilikom prve etape na OL Istra Mtb Tour-u koja je po svom profilu pretežno RAVNA. Teren po kojem smo vozili bio je makadam, crvena istarska zemlja koja nas je vodila oko vinograda mjesta Funtane. Neki će se sigurno pitati kakva je to prednost koju dobiješ sa Anthem biciklom po ravnom. Teren je bio ravan ali ne zaboravite da ovo nije cesta i da je teren iako ravan zapravo blago valovit i prepun blagih udubljenja koje vozači itetako osjete na zadnjem kraju bicikla ukoliko voze hardtail bicikl.  Upravo zbog takvog terena na prvoj etapi OL Istra Mtb Tour-a Anthem 27.5“ se pokazao kao odličan bicikl jer se mogao voziti cijelo vrijeme sjedeći na sjedalu bez potrebe da zbog `udarca` po zadnjem kraju bicikla vozač mora mijenjati poziciju iz sjedećeg položaja u stojeći položaj što može puno značiti u uštedi energije i snage pogotovo kada je riječ o više etapnim brdskim utrkama. Jedina mala zamjerka ovom modelu bicikla će ići od strane onih vozača koji vole jako krute bicikle (oni ionako vjerojatno uvijek biraju da voze na hardtail-u) jer zbog zadnje suspenzije (na ovom modelu bicikla to je Fox Float CTD Performance) koju ako pumpate na svoju kilažu čak i na najtvrđem modu `CLIMB` proguta dosta energije koju ste uložili u što veće ubrzanje bicikla prilikom izlaska iz zavoja prije kojeg ste eventualno morali usporiti pa onda opet krenuti veoma brzo na izlasku iz zavoja ne bili ste ostali u grupi kao što je to bio slučaj na prvoj etapi koja se vozila veoma brzo. Spomenuo sam da će vjerojatno to najviše smetati okorjelim hardtail vozačima ali s obzirom na sve prednosti koje pruža Giant Anthem 27.5“ prilikom vožnje ovo je mana koju mu bez razmišljanja opraštamo. Prilikom druge etape bicikl se isto tako odlično ponašao na dugom rastresitom makadamskom spustu prema rijeci Mirni gdje je bicikl bilo veoma lako održavati na željenoj putanji pri većoj brzini nizbrdo (na nizbrdici je bilo i nekoliko `ležećih policajaca` gdje je cijeli bicikl odlično držao podlogu). Na dugom ravnom dijelu uz rijeku Mirnu isto tako je bicikl je pružio udobnost (prilikom manjih udubina i neravnina koje obično na hardtailu dovode vozača da ili bira kojom će putanjom voziti ili mora zbog bolje amortizacije stojećki voziti takve dijelove) i odlične perfomanse jer se prosječna brzina po ravnom kretala preko 30km/h koju je Anthem 27.5“ bez problema održavao. Na zadnjoj etapi, popularnoj Parenzani vrijeme se malo promijenilo pa smo tako iz sunčanog, suhog i prašnjavog terena okusili kišu, blato, sklisko kamenje. Ne trebate ni pogađati Anthem 27.5“ se odlično snašao u svim tim uvjetima. Inače ovaj model dolazi u Shimano opremi SLX/XT sa 2x10 pogonom. Gume koje smo vozili bile su Schwalbe Racing Ralph na kojima je bio složen tubless i sva tri dana prošla su bez defekta što se tiče bušenja. Na zadnjoj etapi najviše bih izdvojio dosta grbavih ravnica, spusteva po skliskom kamenju i laganim bujicama koje su se od silne kiše slijevale nizbrdo i tako onemogućavale kompletan pregled terena ili u slučaju kad bi se vozili uzbrdo te bujice su se slijevale prema vama. Bicikl je bez poteškoća savladao sav taj teren, uski zavoji u koje se nije moglo ući s velikom brzinom za 27.5“ kotače nisu predstavljale nikakvu prepreku. Bicikl inače serijski bude složen sa lulicom okrenutom u `+` a mi smo je za potrebe utrke okrenuli u `-` i spustili maksimalno nisko koliko su to dozvoljavali podlošci koje smo podigli gore. Ovakav bicikl je odličan izbor za sve vrste vozača iz više razloga. Ako ste natjecatelj možete ovako podesiti bicikl i dobit ćete odličnu `agresivnu` poziciju, a i zadnji shock možete napumpati tvrđe od preporučene kilaže kako bi dobili krući osjećaj a opet imati odličnu udobnosti i performanse full suspension bicikla kada je to potrebno. S druge pak strane ako ste all around vozač i ne volite preagresivnu poziciju lulicu možete ostaviti u `+`poziciji i podesiti podmetače na visinu koja vam odgovara i time bicikl više dobiva na `all mountain` bicikl izvedbi koja vam onda pruža velike užitke u vožnji nizbrdo, a k tome još kad na zadnjem shocku stavite postavke na `DESCENT` bicikl postaje prava zabava za bike park. Puna cijena ovog bicikla iznosi 23,999.99 kn što je obravdana cijena s obzirom na to kako se bicikl ponašao na veoma zahtjevnom terenu prilikom sva tri dana vožnje OL Istra Mtb Tour i Parenzana te s obzirom da kupovinom ovakvog bicikla imate bicikl za sve: od cross country utrka, do uživanja po domaćim trail stazama pa do vožnje u bike parkovima.Potpunu spedifikaciju testiranog bicikla pogledajte ovdje.

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh