Transport bicikala do distributera je otišao u nebo, blago rečeno. Prije korone je kontejner bicikala iz azijske zemlje do nas putovao za cca 1600 dolara, sada taj isti kontejner dolazi za 16 000 dolara i ako primjerice u jednom kontejneru ima 200 bicikala, lako je izračunati koliko tog transporta ulazi u cijenu bicikla. Ali nije samo transport distributerima poskupio, već i transport sirovina proizvođačima pa tako i oni ne proizvode više bicikl po istoj cijeni kao i do sada. Iako, proizvođač je taj koji će na kraju najviše profitirati, ali i njemu se mijenjaju uvjeti i to se sve odražava na naš džep.
Sniženja gotovo da i nema, u par navrata smo naišli na neko malo ozbiljnije sniženje koje bi bilo za očekivati za ovo doba godine, ali na kraju uz sniženje nema dostupnosti. Bicikl koji želimo nije dostupan, pa nam sniženje ne znači mnogo.
Sve je izglednije da će ove cijene koje danas vidimo po trgovinama ostati takve i da se više neće spuštati već samo rasti. Od sada ćemo na sniženju kupovati bicikle praktički po cijenama koje su bile regularne cijene prije pandemije. U jeftinijim cjenovnim rangovima to nisu astronomske razlike, ali su razlike koje ćete primijetiti. I dalje smo mišljenja da treba ići sa kvalitetnim i provjerenim brendovima usprkos nešto višim cijenama jer kako smo već pisali, kad tad ćete postati onaj kupac koji kupuje nešto ozbiljnije i tada ćete otići u bike shop i tražiti već provjereni i renomirani brend. Neka ozbiljnija sniženja će krenuti kada roba počne dolaziti redovito u trgovine i kada izbor bicikala bude kao nekad, do tada treba češljati i tražiti, možda i pričekati neku dobru priliku. Za to vrijeme svoj bicikl trebate čuvati i paziti jer će morati potrajati dok ne prebrodimo krizu smanjenih isporuka i slabe ponude na tržištu. Ovakav preokret na tržištu pogađa cijeli svijet, gdje god krenete u potragu za dijelovima i biciklima bilo kod nas ili vani sve je sito. “Nema na zalihi”. Danas je lutrija kad za bicikl piše da je dostupan, pa tada treba reagirati :). Neku stabilizaciju tržišta u smislu isporuke novih bicikala, bogatije ponude i nešto bolje cijene nećemo dočekati do kraja ove, a vrlo vjerojatno ni sljedeće godine. Nekih brendova će biti više na izbor, nekih manje. To će bit jasnije u prvom kvartalu 2022. kada ćemo znati tko će imati veliki izbor i koje će biti cijene aktulane.
Nemojte za prvi bicikl kupovati najjeftiniji bicikl koji se u bike shopu ne može niti naći, jer ćete kad tad shvatiti da trebate nešto ozbiljnije i bolje, a tada ste već potrošili jedan dobar dio iznosa. (Savjetnik kupovine bicikla)
Za one koji napreduju u biciklističkom hranidbenom lancu :), provjerili smo što se nudi na akciji od 25% koju trenutno ima rog-joma i to na mtb i cestovne modele.
Ako krećete na cestu, počinjete svoju cestovnu karijeru :) onda možete naći Trek Emonda ALR 4, 5 i 6 modele aluminijskog okvira race geometrije koji će vam otvoriti vrata u svijet cestovnog biciklizma sa više nego solidnim biciklom. Emonda ALR 4 Disc 2020 Matte'Gloss Black
U ponudi ima i par karbonaca endurance i race geometrije također na 25% što je za one koji prelaze na nešto jače i bolje dobra prilika.
EMONDA SL 5 DISC 2020 Mulberry'Magenta
Kod MTB modela bi svakako izdvojili Cannondale Scalpel Carbon 4 2021 Highlighter, XC karbonski full suspension model koji je na 25% popusta sada 23 624.25 kuna.Scalpel Carbon 4 2021 Highlighter
Za Trek Fuel EX 9.8 XT 2021 Grey’Orange ćete morati izdvojiti čak 10 000 kuna manje u sklopu ove akcije. Ovo je ozbiljniji trail model sa karbonskim okvirom, više hoda, jačim pogonom te Shimano Xt kočnicama.Fuel EX 9.8 XT 2021 Grey'Orange
Iako su cijene više, ovakve akcije se ne propuštaju, pogotovo ako je vaša veličina dostupna odmah :).