Specialized je usko surađujući sa McLarenom pokušavo shvatiti što uglađenost bicikla zaista znači. Zajedno su tako analizirali odnos, odnosno interakciju biciklista i podloge, paralelno učeći i kvantificirajući uglađenost, ali i povečavajući brzinu i smanjujući vibracije koje se sa podloge prenose na biciklista.
Eric Schuda, direktor za cestu u Specializedu izjavio je: "Kako bi pojam "uglađenije je brže" zaživio razvili smo Future Shock. Naša testiranja pokazala su da se vibracije sa ceste najviše osjete preko prednjeg dijela bicikla. Željeli smo smanjiti te vibracije, pa je naša ekipa razvila sistem suspenzije koja upija udarce koji dolaze upravo preko volana bicikla. Upravo taj sistem omogućava da bicikl "pluta" ispod ruku biciklista što ne predstavlja samo uglađeniju i udobniju vožnju, već i dokazano bržu vožnju na cestama sa neravnom podlogom. Future Shock također podrazumijeva i tri različite opruge, koje omogućavaju prodavačima prilagođavanje bicikala sukladno željama i načinu vožnje svakog pojedinog biciklista."
Pored Future Shocka, bicikli podrazumijevaju CG-R cijev sjedala i novi Drop Clamp, a koji zajedno omogućavaju još uglađeniju, bržu i udobniju vožnju, istodobno povećavajući trakciju i stabilnost bicikla u zavojima.
S-Works Ruby i Roubaix dolaze sa vrhunskom Specialized opremom, odnosno Roval CLX 32 kotačima koji su lakši, aerodinamičniji, ali i koji imaju još manji otpor kotrljanja u usporedbi sa prethodni CLX 40 kotačima. Pro i S-Works modeli također će na sebi imati Swatt TM Box spremnik koji je gotovo neprimjetno smješten iznad BB-a i koji i dalje predstavlja najlogičnije mjesto za držanje stvarčica neophodnih za svakog ozbiljnog biciklista. Naravno, spremnik će se posebno moći kupiti i na tržištu i biti će kompatibilan sa svim novim Ruby i Roubaix modelima.
Ruby, ali i Roubaix bicikli izrađeni su na temelju, sada već svima dobro poznate, Rider-First Engineered TM tehnologije. Zanimljiv je i podatak da je upravo Ruby prvi cestovni ženski bicikl koji je izrađen upravo na temelju te tehnologije. To znači da je svaka veličina rame individualno izrađena za odgovorajućeg biciklista, odnosno da rama nije izrađena na temelju tradicionalne tehnike izrada rama gdje se prvo izradi "srednja" veličina rame pa nakon nje samo veće ili manje verzije iste rame.
U Specializedu su uvjereni kako će zahvaljujući svoja dva nova modela dokazati da je uglađenija vožnja ujedno i brža vožnja!
Photo: Specialized