Time je, osim čvrstoće, osigurana i umjerena masa od 15.5kg, što je pristojan rezultat za gradski bicikl s dosta dodatne opreme. Odmah nakon okvira za oko nam je zapelo udobno, široko Selle Royal sjedalo, koje koristi opruge kako bi omogućilo udobnu vožnju po neravninama na cesti. Ton sjedala prate i ergonomske ručice koje djeluju dovoljno udobno i za duže gradske vožnje.
Retro prednje svjetlo u kombinaciji sa stražnjim postavljenim na nosač tereta pogoni dinamo u prednjoj nabi, pa ste oslobođeni brige oko baterija, a tu su još neophodna nogica i blatobrani. Cijeli komplet čini vrlo dobro opremljen, a pritom lagan gradski cruiser spreman za gradske zadatke.
Iako će mnogi ovakvu konstrukciju opisati kao žensku zbog nedostatka gornje cijevi, iz iskustva znamo da ju vole koristiti i muškarci kojima nije najdraža disciplina često dizanje i prebacivanje noge preko okvira. Biciklistice će, pak, cijeniti lakoću kojom se 28-inčna Tourella kreće cestom i jednostavnost korištenja Shimanovog Nexus mjenjača s tri stupnja prijenosa.
Kočnice su dovoljno jake da zaustave i najbrže, a opet dovoljno mekane, predviđene za nježnije ženske ruke, pa neće trebati velika sila kako bi se naglo zaustavilo bicikl. Spomenimo još izbor Shwalbe Fat Frank guma u boji koje kombiniraju robusnost tj. udobnost s dobrim voznim svojstvima i slojem protiv bušenja. Sve što je potrebno za gradsku vožnju Tourella ima na raspolaganju, pa ukoliko ste u potrazi za kvalitetnim gradskim biciklom bilo bi šteta ne iskoristiti veliki popust i pribaviti si KTM.