Kako se testiranje bliži kraju, vrijeme je da napišemo svoje dojmove. Guma je tubeless ready bez žice i dolazi u nekoliko dimenzija - širine i promjera. Osim što je u ponudi za sve dimenzije kotača, širina se kod 29ke kreće od 2.2 do 2.35 dok se kod manjeg promjera kreće od 2.2 do 2.6. Pandan Forekasteru je Schwalbe Noby Nic i njoj slični modeli drugih brandova. Guma je predviđena za mokre, skliske i blatne uvjete na stazi, ali ono što je nas ugodno iznenadilo, na prašnjavom i suhom terenu guma se ponaša savršeno. Rijetko postavljeni i relativno mali čepovi odlično grizu za spomenute podloge. Prednji kotač ima jako dobru trakciju prilikom spustova i kod kočenja prednjom kočnicom gotovo da se i nismo našli u situaciji da je proklizala.
Kod kočenja stražnjom na spustu se jako dobro upravlja zadnjim dijelom bicikla te se može odlično usmjeriti uklizavanje na gustim zavojima. Casing je od laminatnog nanosa gustoće 120tpi odnosno niti po inču. Casing se sastoji od najlonskih vlakana i na sami casing se nanosi sastav i gazna površine gume na kraju koju vidimo. Guma je dvokomponentnog sastava i gazna površina ima svoj smjer što znači da ne možete bilo kako staviti gumu na obruč. Idealna je za obruče između 30 i 35 milimetara širine. U praksi se pokazalo da može proći i na široj felgi bez gubljenja performansi. Iznenađujuće dobro se ponaša na podlogama za koje je predviđena, na usponima nismo imali prilike proklizati osim kod skliskog istarskog kamenja te mokrog korijenja za koje još nismo našli lijeka. Iako predviđena za mokro, mogli bismo ju nazvati all season, možda kad dođe toplije vrijeme ćemo se ipak prebaciti na nešto brže, ali nismo primijetili da je rolling resistance velik. Zaključak koji možemo donijeti je da svakako preporučamo ovaj model i ova guma će imati svoju namjenu i kad kiša i blato nestanu. Možemo još dodati da nismo imali bušenja u tri mjeseca korištenja na nižem tlaku tako da palac gore za žilavost.
Photo: Biker