Platinum 6.9 je trekking bicikl Nakamura proizvođača odnosno Intersportovog brenda koji je u našoj redakciji dobio svoje mjesto. Dosta je modela ovog brenda prošlo kroz našu redakciju i naš je zaključak da nam ovakav jedan brend treba na tržištu. Intersport je kroz godine pokazao da kani razvijati svoj asortiman i da će raditi na unaprijeđenju svojih modela te voditi računa o tome što je aktualno i što se nudi na tržištu pa je stoga Nakamura konkurentan bicikl koji će naći svog vlasnika.Aliminjski okvir 7005, podesivi nagib lule volana, tanje gume i opuštenija geometrija govori dosta o ovom biciklu. Namjenjen je kombiniranom korištenju gdje ćete za početak gume trošiti po gradu, ali povremeno ćete se spustiti na neki uglađeni makadam i odvaliti dužu kilometarsku turu.
SUNTOUR NVX-DS HLO vilica i rogovi na volanu će vam osigurati udobnost na dužim vožnjama i to je nedvojbeno isporbano. Ovaj bicikl smo odveli na nešto žešći test nego li o njegovoj namjeni govori njegova cijena i ugodno smo se iznenadili. Nakon
podešavanja lule volana i pravilnog nagiba sjedala, ovaj bicikl smo stavili na kušnju od 70 kilometarske vožnje kombiniranog terena. Od finog do nešto grubljeg makadama pa cestom do nekih uglađenih šumskih puteva bicikl je pokazao da može više, za manje :). Rogovi uvelike pomažu na usponuma, dok na dugim ravnim komadima ceste gripovi nude odlična odmorišta za dlanove. Vilica je u skladu s cijenom bicikla, služi svrsi pa i nešto više od toga, ali osjeti se cijenovni rang obzirom da joj fali malo uglađenosti na finim i malim rupama. To svakako nije razlog koji bi nas odgovorio od ovog bicikla. Iako je nekako uvriježenije vidjeti v-brake sistem na trekking biciklima ovog ranga, ovaj model dolazi sa hidrauličnim disk kočnicama
Tektro koje odrađuju svoj posao. Ne traži se da koče i grizu niz strme spusteve nekog šumskog singlića, pa u ovom slučaju ništa jače nije ni potrebno.
Kruti obruči sa duplom stijenokom i stražnja Shimano naba čine dobar sistem na koji kad se uklopi Shimano Altus mjenjačka grupa radi poprilično uglađeno pogotovo ako je sve dobro podešeno. KENDA K-1170 700x40C gume gotovo da i nemaju otpora pri kotrljanju tako da se kilometri lako nabiru, jedino je potrebno paziti na tlak u gumama da nije prenizak radi eventualnog bušenja. Širok raspon brzina i tri šajbe naprijed nude dovoljno različitih stupnjeva prijenosa za svaki nagib koji je potrebno svladati. Sjedalo nas je ugodno iznedalo, anatomsko i prirodnog oblika nije nam stvaralo probleme iako smo prvi put na njemu.
Bicikl je pripremljen da ga se može okititi svim mogućim dodatcima, pa će nakon sezonskih vožnji moći postati pravi “commuter” za odlazak na posao, a kako se razvija situacija sa Covid-19 slučajevima, bicikl postaje “novo normalno”, a javni prijevoz za monoge pada u drugi plan. Bisage, torbe, košare, blatobrani i svijetla, samo su neki od dodataka koji se jednostavno montiraju na ovaj bicikl i on postaje pravo gradsko prometalo sa potencijalom odlaska na duže vikend vožnje. Ako se pronalazite u toj skupini potencijalnih korisnika, iz našeg iskustva, možemo reći da nećete pogriješiti sa Platinum 6.9 biciklom.
- OKVIR: ALLOY 7005 P.G KST40 Dropout
- VILICA: SUNTOUR NVX-DS HLO
- POGON: SHIMANO FC-M371 SQUARE
- PREDNJI MJENJAČ: SHIMANO FD-TY710
- STRAŽNJI MJENJAČ: SHIMANO ALTUS RD-M310
- RUČICE MJENJAČA: SHIMANO ALTUS SL-M310 RPF
- STRAŽNJA NABA: Shimano HG200-8
- LANAC: KMC Z-8.3
- KOČNICE: TEKTRO 855AL
- RUČICE KOČNICA: TEKTRO CL-330
- PREDNJA NABA: FORMULA OV-31-QR
- STRAŽNJA NABA: FORMULA OV-30-8
- OBRUČI: DOUBLE WALL DISC
- VANJSKE GUME: KENDA K-1170 700x40C
- VOLAN: NAKAMURA KALLOY LOW RISE BAR
- LULA VOLANA: NAKAMURA KALLOY AS-820 OS ADJUSTABLE
- VELIČINA OKVIRA: 48/52/56/62 cm
- 24 brzine