Primjećujemo da su neki drugi brendovi krenuli u obnovu svojih hard tail igrača za utrke, pa se tu našao i Giant XTC model koji se nerijetko viđa na stazi raznih profi natjecanja.
Da se radilo i napravilo napredak, napravilo se, ali u suštini na prvi pogled rekli bismo još jedan top end hard tail, ali kad se približite u zagledate u detalje, tada vam postaje jasnije da su baš ti detalji bili važni za update kompletnog bicikla. Okvir ispod 1000 grama dostupan u Advanced SL i Advanced liniji teži cca od 920 do 995 grama ovisno o veličini.
Ono što je doživjelo preinake je internal cable routing koji od sada ima jednu veću rupu za razliku od prethodnika sa više manjih rupa za bužire. Steznik sjedala je integriran u okvir, prostor između okvira i kotača je povećan za deblje gume te svi modeli dolaze sa 1x grupom. Ovo je ukratko presjek što se radilo, naš test će doći uskoro, čekamo da se bicikl pojavi u našoj redakciji.
Pogled na okvir ostavlja dojam suptilne promijene. chainstay je lagano spušten u odnosu na prethodnika kako bi se postigla veća krutost okvira. Stražnje gornje rašlje su lagano spuštene za povećanje udobnosti. Na okviru je trenutno vidljivo da nema nosača prednjeg mjenjača tako da pretpostavljamo da kombinacija sa 2x grupom naprijed neće biti dostupna.
Uvedena je tehnologija polaganja karbonskih vlakana kako bi okvir bio lakši te je tehnikom obrade postignuta još veća krutost. Cijev sjedala je strmija za cijeli stupanj te je za pola stupnja vilica otvorena prema naprijed u veličinama S i M dok su ostale veličine zadržale 70 stupnjeva nagib.
Ono što vidimo da je postala značajka svih novih modela je doseg okvira odnosno efektivna duljina gornje cijevi koja je na XTC porasla u najvećoj veličini okvira do 37 mm. Ovo direktno utječe na mogućnost stavljanja kraće lulice te time i na upravljivost bicikla na tehničkim terenima. Pregled modela će biti dostupan na Giant.hr stranici, a mi se javljamo uskoro s testom bicikla.
Model na fotografijama: Giant XTC SL 29 Advanced
Photo: Giant