The SL 1.2 sistem o kojem smo već pisali, isporučuje 33% više snage i 43% više okretnog momenta u odnosu na aktualne konkurente te pruža gotovo prirodan osjećaj jačeg pedaliranja. Sve to još možete dodatno podesiti i ugladiti kroz Specialized aplikaciju.Strmi kut cijevi sjedala smješta vas u centar zbivanja dok ćete na jakim nizbrdicama moći brzo promijeniti položaj za bolji spust, a na usponu prebaciti težinu sprijeda.
Smiren prednji kraj koji stabilno gazi sve izazove terena šumske vožnje donosi poseban osjećaj upravljivosti i spremnosti na sve zahvaljujući otvorenijem kutu vilice.
29 inčni kotači i progresivni osovinski raspon savršeno se nadopunjuju te čine upravljanje Kenevom responzivnim i zabavnim.1.2 SL agregat je smješten apsolutno neprimjetno u BB okvira i čini ga vizualno običnim biciklom. Baterija je smještena u donju cijev okvira te time dobro zaštićena od mogućih udaraca kamenja u okvir.19,06 kilograma u veličini S4 teži Kenevo u karbonskoj izvedbi. Sa ovim specifikacijama smo već vozili električne bicikle i zaključili smo da je doista teško osjetiti par kilograma više prilikom zabavnog i dinamičnog spusta. Ultra lagana šasija Keneva može biti fino podešena Izuzev standardnih podešenja poput kuta volana, duljine lule te pomicanja sjedala naprijed nazad, kroz postavke kuta vilice i visine BB-a moguće je dodatno podesiti Kenevo da odgovara vašim očekivanjima. Kut vilice je moguće podešavati u rasponu od 2,5 stupnjeva dok visinu BB-a možete podesiti da bude viši za 7mm. Iako se čine kao male brojke, ali gledajući širu sliku, poluge okvira, ova podešenja će iskusnim vozačima značiti daleko više. 170 milimetara hoda Kenevo svrstava u kategoriju modela koji su spremni na sve, a da pritom na nešto blažim i brzim šumskim trailovima glatko klizite i možete se usredotočiti isključivo na onaj zabavni dio, vožnju. Specialized je kao i uvijek vodio računa da su suspenzije prilagođene njihovim željama kako bi se što bolje uklopile u cijeli sustav. Okvir je ono što čini vožnju zabavnom i brzom ukoliko se za volanom nalazi onaj tko to može pa je stoga okvir sa svim svojim dijelovima oruđe za rad, potrebno je da bude ispolirano do kraja, a ostalo je na vama. FSR do srži kako kažu u Specialized-u, stražnja vilica povezana u šest točaka omogućuje kotaču da se slobodno kreće gore dolje, a da pritom kočenje ne utječe na rad suspenzije. Najveći izazov za sve proizvođače je utjecaj pedaliranja i kočenja na rad stražnje suspenzije. Potrebno je minimizirati bilo kakav utjecaj na rad suspenzije kako bi odrađivala u svakom trenutku ono za što je tu, da ublaži udarce na kotače i da osigura prianjanje kotača na podlogi jer vas to čini bržima i sigurnijima na trailu. Konstrukcija stražnje vilice prilikom kočenja i istovremenog prelaska neravnine i dalje upija podlogu, dok se kod nekih izvedbi sklop ukruti jer se ne pomiče samo vertikalno prema gore već i horizontalno što ga blokira.Za sve što pokreće Kenevo, izuzev vas, tu je kontrolna ploča sa zaslonom koji prikazuje značajke vama korisne. Brzinu, stanje baterije, prijeđen put, elevaciju i još mnogo toga. Uz opcije koje su dostupne preko zaslona upravljačke ploče tu je u Specialized aplikacija koja vas uvodi u svijet nadogradnji upravljačkih programa motora i baterije te dodatnih podešenja samog sustava.Ono što je svakako najvažnija opcija za korisnika električnog bicikla je podešavanje isporuke snage motora te prioriteta između isporučene snage i dosega. Što vam je važnije, to ćete odabrati. Na dužim vožnjama birate range, na kraćim snagu ;).
Ukratko, novi Kenevo je za jurnjavu i strmoglave spusteve dok ćete uspone odraditi glatko samo da se dokopate vrha i odradite još jedan i još jedan spust.
objavio: Biker
14. Lipnja 2024.
Novi Specialized Kenevo SL2
All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i dinamika geometrije čini Kenevo gotovo savršenim ispod vas. Okvir sa Specialized Ride Dynamics značajkama, kinematika i tunirana suspenzija navlači osmijeh i pred najzahtjevnijim terenima.