www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
05. Rujna 2016.

Piaggio Wi-bike

Piaggio Wi-bike

Isplatilo se pričekati da talijanske tvrtke počnu proizvoditi elektro bicikle. Pred nama je Piaggiovo rješenje za grad ili ture na način kako samo oni to znaju.


Osim dizajna ističe se mogućnostima povezivanja pametnim telefonom putem kojeg možete pratiti lokaciju bicikla, blokirati motor, koristiti navigaciju i fitness programe ili upravljati radom elektro motora.

Piaggio Wi-bike slika 1

Piaggio Wi-bike ugledali smo na jednom od sajmova koje smo pohodili i odmah smo ga poželjeli imati u redakciji 'na testiranju'. Dizajnerski kilometrima daleko od većine ostalih proizvođača ovaj pedelec izaziva uzvike i čuđenje pri prvom susretu. Naše nestrpljenje raste dok čekamo da bicikl stigne na testiranje, pa ćemo ga, za sada, predstaviti prema informacijama koje smo dobili i saznali direktno iz Piaggio-a.

Radi se o potpunom Piaggiovom proizvodu od konstrukcije bicikla do samog motora, a jedino je baterija odabrana od iskusnijih - iz Samsungovog asortimana. Motor je snage 250W i nudi 50Nm momenta, a vješto je uz Litij-ionsku bateriju od 418Wh (36V - 11,6 Ah) sve skupa skriveno u aluminijskom okviru od 6061 legure. Okvir je oblikovan mlazom vode i možemo slobodno reći da je ovo možda najuspješnija pedelec integracija koju smo vidjeli uživo. Wi-bike serija se djeli na dvije grupe – Comfort (grad) i Active (sport), a daljnja podjela rezultira s ukupno pet modela raznih nivoa opremljenosti.

Piaggio Wi-bike slika 2

Nama je za oko zapeo Active Plus, ogoljeni Wi-bike bez dodatne opreme, koja bi eventualno povećala praktičnost u gradskim uvjetima. Opremljen je već spomenutim karakteristikama motora koji nudi tri moda rada – eco, tour i power. S jednim punjenjem koje traje 3.5 sati, prema specifikacijama bi trebao moći prevaliti i do 120km u najslabijem (eco) modu i idealnim uvjetima, a to ćemo moći provjeriti tek kada bicikl stigne na test.

Piaggio Wi-bike slika 3

Bicikl je standardno opremljen preglednim ekranom sa svim potrebnim podacima, ali ono što posebno oduševljava su mogućnosti povezivanja smartphonea s biciklom  i mnogo dodatnih opcija koje nudi. Tu je navigacija pomoću integriranog GSM-GPS modula, praćenje i dijeljenje statistika i ruta putem društvenih mreža, nadzor bicikla i blokiranje motora, osobni trener i fitness programi kojima možete zadati željeni utrošak kalorija na određenoj ruti i prema tome dozirati vlastito znojenje. Oim toga, aplikacijom je omogućeno i podešavanje motora tj. njegove snage. Sve skupa je vrlo impresivno prema današnjim najvišim tehnološkim standardima.

Piaggio Wi-bike slika 4Piaggio Wi-bike slika 5

Ništa manje impresivan je i ostatak nezaobilazne mehanike. Tu je briljantan NuVinci varijabilni prijenos i Continentalov pogonski remen umjesto lanca te Shimanove hidraulične kočnice. Monoshock vilica te prava koža na sjedalu i gripovima točka su na i, pa možemo reći da nas je Piaggio 'na papiru' potpuno očarao. Sve navedeno ćemo dobro provjeriti u praksi već u sljedećem broju Bikera!

Piaggio Wi-bike slika 6Piaggio Wi-bike slika 7

NAJČITANIJE
Novi Specialized Kenevo SL2
Vijesti

Novi Specialized Kenevo SL2

14. Lipnja 2024.

All Mountain zvijer koja je naslijedila gene Endura sada grabi i grize još jače, a ide još dalje. Podešavanja u 6 točaka i...

Na vrh