Osim dizajna ističe se mogućnostima povezivanja pametnim telefonom putem kojeg možete pratiti lokaciju bicikla, blokirati motor, koristiti navigaciju i fitness programe ili upravljati radom elektro motora.
Piaggio Wi-bike ugledali smo na jednom od sajmova koje smo pohodili i odmah smo ga poželjeli imati u redakciji 'na testiranju'. Dizajnerski kilometrima daleko od većine ostalih proizvođača ovaj pedelec izaziva uzvike i čuđenje pri prvom susretu. Naše nestrpljenje raste dok čekamo da bicikl stigne na testiranje, pa ćemo ga, za sada, predstaviti prema informacijama koje smo dobili i saznali direktno iz Piaggio-a.
Radi se o potpunom Piaggiovom proizvodu od konstrukcije bicikla do samog motora, a jedino je baterija odabrana od iskusnijih - iz Samsungovog asortimana. Motor je snage 250W i nudi 50Nm momenta, a vješto je uz Litij-ionsku bateriju od 418Wh (36V - 11,6 Ah) sve skupa skriveno u aluminijskom okviru od 6061 legure. Okvir je oblikovan mlazom vode i možemo slobodno reći da je ovo možda najuspješnija pedelec integracija koju smo vidjeli uživo. Wi-bike serija se djeli na dvije grupe – Comfort (grad) i Active (sport), a daljnja podjela rezultira s ukupno pet modela raznih nivoa opremljenosti.
Nama je za oko zapeo Active Plus, ogoljeni Wi-bike bez dodatne opreme, koja bi eventualno povećala praktičnost u gradskim uvjetima. Opremljen je već spomenutim karakteristikama motora koji nudi tri moda rada – eco, tour i power. S jednim punjenjem koje traje 3.5 sati, prema specifikacijama bi trebao moći prevaliti i do 120km u najslabijem (eco) modu i idealnim uvjetima, a to ćemo moći provjeriti tek kada bicikl stigne na test.
Bicikl je standardno opremljen preglednim ekranom sa svim potrebnim podacima, ali ono što posebno oduševljava su mogućnosti povezivanja smartphonea s biciklom i mnogo dodatnih opcija koje nudi. Tu je navigacija pomoću integriranog GSM-GPS modula, praćenje i dijeljenje statistika i ruta putem društvenih mreža, nadzor bicikla i blokiranje motora, osobni trener i fitness programi kojima možete zadati željeni utrošak kalorija na određenoj ruti i prema tome dozirati vlastito znojenje. Oim toga, aplikacijom je omogućeno i podešavanje motora tj. njegove snage. Sve skupa je vrlo impresivno prema današnjim najvišim tehnološkim standardima.
Ništa manje impresivan je i ostatak nezaobilazne mehanike. Tu je briljantan NuVinci varijabilni prijenos i Continentalov pogonski remen umjesto lanca te Shimanove hidraulične kočnice. Monoshock vilica te prava koža na sjedalu i gripovima točka su na i, pa možemo reći da nas je Piaggio 'na papiru' potpuno očarao. Sve navedeno ćemo dobro provjeriti u praksi već u sljedećem broju Bikera!