Dakle, ono što smo uspjeli vidjeti u ponudi većine proizvođača, a odnosi se na ulazne modele do 3000 kuna je mijenjanje pojedinih grupa slabijima, pa će primjerice umjesto stražnjeg mjenjača grupe Acera staviti Tourney. Naravno, moramo uzeti u obzir kako se i mjenjačke komponente tehnološki unapređuju pa je današnji Tourney pristojan stražnji mjenjač koji neće naštetiti kvaliteti mijenjanja brzina, ali činjenica da je jeftiniji ipak ostaje. To se odražava primjerice u težini same komponente i možda izdržljivosti te osjećaju koji će pružiti uobičajenim korištenjem.
Tako su i kočnice kod većine proizvođača nešto slabije, pa smo čak uspjeli vidjeti na najjeftinijim modelima pojedinih proizvođača i plastične ručice kočnica. Opet naglašavamo, niti je to plastika koju smo navikli viđati na biciklima od 500 kuna, niti su kočnice loše, ali plastične ručice ipak nisu aluminijske, a da smo mislili kako je plastična ručica prošlo vrijeme, mislili smo. Neki su sastavni dijelovi poput kotača sa duplom stjenkom i aluminijskog okvira u većine napokon postali standard. Ovo neka bude mali uvod u testiranje ulaznih modela s kojim planiramo početi već od slijedećeg mjeseca kako biste do početka sezone mogli dobiti sliku i pregled baš ove, najprodavanije kategorije bicikala do 3000 kuna.
Na kraju bismo vam savjetovali da razmotrite izdvojiti koju kunu više i odaberete bicikl koji biste ionako poželjeli svega nekoliko mjeseci poslije. Svi danas kupujemo na rate, a cijena bicikla od 3000 kuna zasigurno nije malen novac. Ako ste se već odlučili provući karticu i postati „rob“ još jednom kreditu, učinite to kako treba. Potrošite nekoliko stotina kuna više, ali na vlastito zadovoljstvo, odaberite bicikl na kojem ćete se uživati voziti barem onoliko vremena koliko vam traje kredit za njega. Ako ste i pomislili kupiti bicikl, razmotrite to učiniti sada, kada su rasprodaje modela čiji su nasljednici već u trgovinama i već koju kunu skuplji.