Tu je i senzor na prednjoj vilici koji kompjuteru na volanu šalje očitanja prepreka prije nego na njih naiđe stražnji kotač i prema tome podešava stražnji amortizer. Brzina promjena koje servo motor u vilici i stražnjem amortizeru odrađuje iznosi svega 0,1 sekundu. ‘’Ei’’ je napajan baterijom smještenom u vodonepropusnoj kutiji na okviru, a cijeli sustav dodan na amortizer i vilicu teži 350 grama. Neki će si postaviti pitanje čemu dodavati masu na bicikl kojemu smo teškom mukom skidali tu istu masu?
Ako 350 grama znači potpunu koncentraciju na stazu i puno bolju kontrolu uz ruke konstantno na pravom mjestu – volanu, možda i nije neka brojka. Cilj je vozaču omogućiti neometanu vožnju bez učestalih aktivnosti na vilici i stražnjem amortizeru iskorištavajući maksimum iz opreme koju posjeduje. Kod nas ovaj sustav očekujemo na Ghost biciklima iz Ozon sporta i HaiBike biciklima iz Huni bike shopa, naravno, kad stignu prve narudžbe bicikala za 2013. godinu. Kada dobijemo konkretnu informaciju o tome, bit ćete obaviješteni. Očekujte i test jednog od modela!