Dakle, ležite u ležaljci i pedalirate, filozofija je tvrtke HpVelotechnik, idejnog začetnika i proizvođača ovog tricikla. Da sve bude još skuplje i zabavnije dodan je snažan elektromotor koji može potjerati kotrljajuću ležaljku i do45 km/h. Proizvođač je ležaljku prozvao Scorpion fs, a fs je skraćenica od full-suspension kao što mnogi već i znaju što označava da je Scorpion opremljen i amortizerom straga koji osigurava dodatnu udobnost. Naravno da je amortizer kao i mnogi ostali dijelovi poput hidrauličnih kočnica, prijenosa i drugih komponenti, posuđen iz biciklističke industrije.
Scorpion zasigurno pruža priliku svima onima koji nisu imali mogućnosti naučiti voziti bicikl, ili jednostavno to ne žele da ipak vrte neke pedale, a nekamo i dođu, umjesto da to čine na sobnom biciklu. U zemlji sa biciklističkom infrastrukturom poput jedne Njemačke, ovako nešto bi moglo naći svoje kupce, ali zamislite da se Scorpionu vozite Gundulićevom po biciklističkoj traci koja je namijenjena baš svima samo ne biciklistima, a i obilazite one koji toliko vole svojim žmigavcima ukazivati na to da su samo nakratko okupirali ono malo biciklističke prometnice. Šteta što umjesto veselja i pozitivnog interesa, ovakvo prometalo uglavnom potiče da razmišljate gdje bi se to uopće moglo voziti. No dobro, vratimo se pozitivnim stranama – primjerice, cijena Scorpia je svega 6990 eura što je vrlo povoljno, ako usporedimo sa cijenom prosječnog rabljenog automobila .
Cinizam na stranu, proizvod je zanimljiv i lagali bi kad bi rekli da ga ne bismo popeli i spustili sljemenskom cestom, ali za takve užitke Scorpion je preskupa igračka, a po kruh i mlijeko još uvijek idemo na starim kramama da nam one prave bicikle ne ukradu.