Naime, malim pumpicama ugrađenim na svaki gumeni vakuumski nosač isisava se zrak, a podtlak će čvrsto držati nosač na ravnoj površini. Proizvođač deklarira maksimalnih 100 kilograma po nosaču, a ako uzmemo u obzir da ih ovaj sistem ima četiri dolazimo do vrlo velike ukupne snage.
Uspjeli smo se dočepati SeaSuckera i isprobati kako to radi u praksi. S velikom dozom skepse odlučili smo zakačiti skupi cestovni bicikl na nosač naziva Talon vodeći se jednostavnim uputama. Skinuli smo zaštitne poklopce s guma, glavni nosač s tri pumpice postavili smo na stražnje staklo auta,ispumpali zrak i zakvačili vilicu bicikla na osovinu s QR sistemom pritezanja.
Svakako treba obratiti pozornost da površina na koju ga postavljamo bude čista kako bi prianjanje bilo nesmetano. Nakon učvršćivanja vilice postavili smo donji nosač na branik i stegli stražnji kotač priloženim vezicama. Ukupno vrijeme za prvo postavljanje bicikla bilo je oko dvije minute što je odličan rezultat, a biti će i mnogo manje uz malo prakse.
Testna vožnja pokazala je da nosač odlično drži i pri bržoj vožnji bez ikakvih neželjenih pojava ili posljedica po lim ili lak automobila. SeaSucker ima i sistem provjere pritiska na polugicama pumpica, pa će tako pojava bijele oznake značiti da je pritisak popustio i da ju treba dopumpati tj. ispumpati zrak. Patent radi besprijekorno, ali mi bismo ipak izbjegavali postavljanje težih bicikala na stražnje staklo s obzirom na krhkost i mogućnost ispadanja stakla pa ćemo se stoga za sada držati krova.
Photo: Biker