Ovaj sistem hidrauličnih kočnica karakteristikama veoma je sličan modelima koje Shimano ima za mtb bicikle. Najviše sličnosti vidimo na tzv. aluminijskim IceTech `radijatorima` na čeljusti kočnica te na detaljima rotora RT99. IceTech tehnologija služi kako bi brže uklonila toplinu, sprečavajući tko da dođe do prezagrijanosti cijelog kočionog sustava, a to za posljedicu onda ima gubitak snage kočenja prilikom dužih spusteva. Rotori se mogu postaviti na bilo koju nabu koja je kompatibilna sa CentarLock `mount-om` za rotore, uključujući i CX75 nabe. Standardna kombinacija koju Shimano preporuča za većinu vozača je 140mm (promjer rotora) za prednju i stražnju kočnicu. Ručice kočnica, koje koriste `E-Tube` konektore kako bi se povezali sa Shimano Di2 komponentama (sustav mjenjača koji ne koristi sajle nego se prebacivanje brzina provodi `wireless` metodom), koje rade sa najnovijim Ultegra i Dura-Ace mjenjačima, a sa dodatnim `update-om` možete ih koristiti i na prethodnim generacijama (10 brzinskim) Di2 Ultegra. Glavni priključak za provjeru ulja, odzračivanje kočnica nalazi se ispod gumene navlake na ručicama kočnica.
Po prvim voženim testovima može se reći kako kočnice nemaju znatno veću snagu kočenja od najboljih standardnih kočnica ali može se primjetiti značajna poboljšanja u kontroli bicikla prilikom kočenja. Jednom kad pritisnete kočnice možete fino dozirati jačinu kojom pakne pritišću rotore i na taj način odabrati slabije ili jače kočenje ovisno o stiuaciji. Uspoređujući hidraulične kočnice sa kočnicama na sajlu, kod hidrauličnih je puno lakše pritisnuti ručicu kočnice te je potrebna manja sila na ručici kočnice kako bi se postigla veća sila kočenja.
Isto kao i Red HRD22 kočnice od konkurentske firme Sram, Shimano kočnice isto tako imaju mogućnost podešavanja udaljenosti ručica kočnica od volana bicikla. To uvelike olakšava kočenje vozačima koji imaju manje ruke (šake). Za razliku od Sram kočnica, na Shimano kočnicama možete podesiti i tzv. prazan hod – to je dio kočenja (`distanca`) koji, priliskom pritiska ručice kočnica, prođe prije nego pakne `dotaknu` rotore. Zbog ovih specifikacija podešavanja kočnica, hidraulične kočnice možete podesiti da prilikom pritiska počnu kočiti tek kad se više približe volanu bicikla (kao što je to slučaj kod kočenja na mtb biciklima) ili namjestiti da se pritisak kočenja osjeti čim pritisnete kočnice kao što je to slučaj kod standardnih kočnica na sajlu.
Nove ručice kočnica su veoma udobne i unatoč znojnim rukama neće vam se desiti da vam zbog toga ruka sklizne sa ručice. Prihvati ručice u `gornjoj` poziciji su nešto viši, nego na standardnim Ultegra ručicama sa sajlom, kako bi u njih stao kompletan sistem `cilindra` hidraulične kočnice. U odnosu na Sram hidraulične kočnice su niže. To veoma pogoduje pogotovo vožnji i upravljanju ciklokros bicikla gdje zbog karakteristike terena jako dobro dođu više ručice kočnica kako bi ruke što teže skliznule preko volana.