S vremenom se percepcija promjenila, a mi svjedočimo napretku tehnologija- baterije imaju sve veći doseg, bicikli su sve lakši. E bicikl možete koristiti u trenažnom procesu - pomoću aplikacije možete kontrolirati i pratiti parametre poput brzine, snage, kadence i otkucaje srca, pa se vaš e bicikl pretvara u ozbiljan alat za trening. Svakako treba napomenuti široku primjenu e- bicikla u rehabilitacijskom procesu, ali nas najviše veseli hedonistička primjena. Da uživate u dugim i brzim cestovnim vožnjama, usprkos vjetru i strmim usponima, Specialized je napravio prvi Turbo cestovni bicikl. Turbo Creo SL je najlakši e- bicikl u klasi, napravljen od FACT 11r karbona i teži 12.2 kilograma (S- Works Creo SL). Sve vozne karakteristike Tarmaca preslikane su na Turbo Creo SL. Da biste uživali u vožnji, ne žrtvujući svoj komfor, bicikl dolazi sa Future Shock 2.0.
Ukoliko se volite uputiti u nepoznato, natovariti torbu i krenuti istraživati svijet oko sebe, onda će vam se svidjeti Turbo Creo SL Evo. Električni bicikl cestovnih performansi koji nudi bezbroj mogućnosti. Dolazi s 38mm gumama, droper sic štangom i jamči dobru zabavu bez obzira na podlogu koju odaberete. Specialized je prije sedam godina pokrenuo Turbo (e bicikle) liiniju bicikla, te od tada konstantno radi na usavršavanju istih. U više navrata imali smo priliku voziti Specialized e- mtb, te smo se uvjerili da rade bez greške. Kada su cestovni e- bicikli u pitanju, struka u Specilizedu nije bila zadovoljna izborom motora na tržištu, te se krenulo u izradu vlastitog. Dizajniran u Kaliforniji, projektiran i napravljen u Švicarskoj, srcu revolucije e biciklizma, nastao je Specialized SL 1.1 motor. Motor idealnih performansi za cestovni bicikl.
Nakon deset godina istraživanja, razvoja i testiranja, dobili smo motor vrhunskih performansi. Ključ je u kombinaciji snage, težine, veličine, dosega SL 1.1 motora koji snagu prenosi glatko, bez trzaja i neprirodnog ubrzavanja. Specialized SL 1.1 može isporučiti snagu od 240W koja je sinkronizirana s vašom kadencom. Ukoliko želite pedalirati bez asistencije, nećete imati osjećaj da vas je netko povukao unazad, nema trzaja motora. Radi se o ultra laganom i tihom motoru. Baterija snage 320Wh integrirana je u downtube, a ima doseg nevjerjatnih 130 kilometara. Za punjenje će vam biti potrebno dva sata i trideset pet minuta. Ukoliko planirate nešto dužu vožnju, Specialized ima riješenje za vas. Range Extender dodatna je vanjska baterija snage 160Wh, a bit će dovoljna za novih 65 kilometara...kada svi odustanu, vi nastavljate dalje. Range Extender je diskretna vanjska baterija, koja se montira na nosač bidona. Motor ima tri načina rada, a svaki posebno možete podesiti putem Mission Control aplikacije.
Da se radi o zaista pametnom sustavu, govori podatak da možete odrediti koliko kilometara želite napraviti, a aplikacija će vam osigurati dovoljno baterije da to ostvarite. Pomoću aplikacije možete snimati vožnju, a zajedno s informcijama o snazi, kadenci i brzini možete poslati na jednu od third party aplikacija koje sustav podržava. Imate potpunu kontrolu i sve informacije na jednom mjestu. Na top tubeu nalazi se Turbo Connect Unit, kontrolna jedinica koja je dovoljna za pokretanje i vožnju...minimalistički i profinjeno. Nestrpljivo isčekujemo prve Turbo Creo SL modele...
Photo: Specialized