Filozofija je da bicikl koji stvaraju, bez obzira na segment i model, ako ga stvaraju za sebe, odnosno po svom guštu uz svoju strast i znanje, ne može biti nego samo još bolji za nas i za sve druge koji su ljubitelji okretanja pedala u bilo kojem okruženju, na bilo kojoj stazi.
C:68X
Tehnologija izrade karbonskih okvira koju Cube koristi za svoje najjače modele krenula je s namjerom da se smanji težina i dobije krutost bicikla smanjujući količinu smole kojom se karbon ljepi u slojevima. Postigavši 32% manju količinu smole u svojoj leguri karbona, polako su došli do cilja. Sljedeći korak je bio korištenje nanočestica koje su miješali sa smolom ne bi li dobili čvrstoću same smole. Tako nastaje C:68X koji je svoj finalni postupak zaokružio pomno postavljenim karbonskim plahtama u kalup koje su imale posebno zadane smjerove ovisno na kojem dijelu okvira se nalaze.
Smjer niti na plahtama karbona je pozicioniran sukladno stresu na koji se izlaže određeni dio okvira. C:68 je prošlost, C:68X je nešto sasvim novo što će od 2020. imati za zadaću da karbonski okvir ponudi svoj maksimum vozaču. U procesu stvaranja karbonskog okvira ovom tehnologijom koristi se 6 različitih vrsta karbonskih vlakana koje se postavljaju na odgovarajuća mjesta na okviru, te se postiže veća čvrstoća i lakši okvir koji nudi bolje aerodinamične karakteristike.
ELITE C:68X SL
Team line boje na novom XC maratoncu od sada čine bike koji je 15% lakši od svog prethodnika, krući na mjestima gdje je potrebno te brži na mjestima koja će vam trebati. 8,7 kilograma težak u M veličina , ovaj bike će definitivno zaigrati dobru utakmicu sa svojim suparnicima na terenu.
27.2 mm cijev sjedala, boost 148 naba straga te XTR 1x12 čine ovog Elitaša pravim trkačem koji zaslužuje Teamline boje kako kažu u Cube-u. Novi Elite se radio od samog početka, trebalo je doista upregnuti mozgove i napraviti spregu s tehnologijom da se postigne nešto bolje, brže i jače.
ELITE HYBRID C:62 SL 625 29
Jedan od modela koji nam je zapeo za oko kao novitet je hardtail sa novim Bosch sistemom i karbonskim okvirom. Kao naglasak u električnom segmentu možemo reći da je Cube obnovio ,odnosno napravi redizajn svojih okvira sukladno novim motorima 4 generacije iz Boscha. Nije se štedjelo na razvoju, pa je tako novi Elite Hybrid postao lakši i brži nego ikad. Bike koji možete voziti na dnevnim laganim obilascima ili se ganjati kao sumanuti na obližnjoj planini. Integrirana baterija, gotovo neprimjetna, poluintegriran steznik sjedala, Boost naba straga, Fox vilica sprijeda čini ovaj bicikl znatno naprednijim od svog prethodnika. Gotovo da se ne primijeti da se radi o električnom biciklu.
Od sada, Bosch 4 generacije isključuje otpor nakon što prijeđete dozvoljenu brzinu od 25 km/h pa ćete nakon te točke vrtjeti pedale kao i na svakom drugom običnom biciklu. To ga čini znatno upotrebljivijim, jer briga o pražnjenju baterije nije više toliko važna. I s praznom baterijom ćete moći otpedalirati do cilja. Mogli ste i prije, ali jedan osjetan otpor je bio prisutan na prošloj generaciji, pa je nešto više snage bilo potrebno. I ovaj model je dobio svoje nacrte za 2020. od nule, sve je pomno planirano, pozicija baterije u donjoj cijevi je potpuno skrivena, Fox Float 34 od 120 mm hoda dodatno doprinosi voznim karakteristikama, a zatim, kad se sve upotrijebi u praksi, dobivate pravu hibridnu jurilicu. Nova generacija Bosch-a je lakša za 1.3 kilograma i gotovo je upola manji motor od svog prethodnika. Mi smo vozili 4tu generaciju i zaista smo impresionirani.
Stereo 120/140/150/170
Sve ove brojke su vama na izbor, nova linija Stereo modela ima 4 hoda suspenzije na odabir, vi ćete odlučiti koja vama najviše odgovara. Stereo je također doživio znatne preinake na okviru. Stereo 120 - Pathfinder je bicikl za višednevne vožnje ili brze i zahtjevne tehničke trailove dok je Stereo Trailsurfer sa 140 mm hoda prikladan za maratone po zahtjevnom terenu te svakodnevno rasturanje po brdskim brzim i teškim trailovima. Stereo 150 Enduropilot ide korak dalje, a za njim dolazi ultra brzi spustaš sa 170mm, The Hatchet Man. Iako sa 170 mm hoda , ovaj bike i dalje možete na 29kama odvesti natrag na vrh s kojeg ste se spustili i ponoviti još jednom. To je ono što se traži, da možemo ponavljati zabavu.
LITENING C:68X
Potpuno novi Litening je također konstruiran od nule. Što je bila nit vodilja ovog projekta? Što manji otpor zraka. Postići da cestovnjak dobije odlike aero bicikla, a zadrži performanse cestovnjaka. Tehnologijom spajanja karbonskih plahti koju smo spomenuli kod Elite mtb modela radio se i ovaj okvir, te se u svakom koraku posjećivalo zračni tunel kako bi se reducirao otpor vjetra. Za rezultat u rješavanju problema je postignuto 30% manje otpora u zračnom tunelu. Po UCI standardima, ovaj okvir je od lule volana pa do vilice potpuno integriran u cjelinu koja ima reduciran otpor zraka i čiste linije. Filozofija se nastavila do stražnjeg dijela okvira gdje završava drugo pozicionirani trkač na idućoj vožnji.
Keindl-Sport ima gotovo sve novitete već u ponudi te će sve biti također dostupno za probu na testnim danima i raznim eventima na kojim sudjeluju.
Photo: Cube