objavio:
02. Listopada 2019.

THE ALL-NEW Specialized TURBO KENEVO

THE ALL-NEW Specialized TURBO KENEVO

Turbo Kenevo je nova enduro igračka sa 180mm hoda iz Specializeda koja će zasigurno naći svoje mjesto na tržištu, a pogotovo na stazi.Specialized Turbo Kenevo12.jpg (185 KB)

Ono po čemu se bitno razlikuje od ostalih enduraša je pedelec sistem koji će na ovom biciklu zamijeniti sedežnicu ili žičaru te uspon učiniti još zanimljivijim. Ovaj bicikl ima najjači motor i bateriju koju Specialized može u ovom trenutku ponuditi. Jednom riječju, zvijer! Vodi vas na najviši i najstrmiji vrh uz odličan trening, a zatim spust kakav ste navikli voziti, ali s nečim potpuno novim i agresivnijim.Specialized Turbo Kenevo14.jpg (253 KB)

Sve je krenulo razvojem okvira i tek se nakon toga sve svelo na implementaciju motora i baterije. Naime, Specialized je htio prvenstveno dobiti vrhunski enduro okvir, a zatim ga opremiti agregatom koji će zamijeniti žičaru, prikolicu, bus i kombi. Iako Kenevo ne izgleda kao brat blizanac Enduro modela, dijele dosta toga zajedničkog kad je u pitanju ovjes. Manje vješanja stražnjeg kotača i više upijanja teških u grubih neravnina odlike su novoproizvedenog okvira. S ovim okvirom i bočnim ojačanjem na okviru ostvarena je veća krutost i lakoća samog okvira.

Specialized Turbo Kenevo7.jpg (459 KB)

Ono što je izrazito važno kod enduro bicikla je krutost i preciznost, to je detalj na kojem se doista radilo prilikom razvoja novog Kenev-a, tako je bočno ojačanje koje izgleda kao poluga koja prati suspenziju i povezana je na stražnji trokut doprinijelo krutosti. Uvijanje okvira je svedeno na minimum prilikom rada stražnje suspenzije te je povećana preciznost upravljanja i osjećaj bicikla kroz zavoje.

Specialized Turbo Kenevo8.jpg (387 KB)

Ogromna razlika je svakako 1 kilogram težine koja je uklonjena u odnosu na prethodnika, a to se odnosi na sami okvir, dodatno se olakšalo bicikl i s magnezijskim kućištem motora Specialized 2.1 za još dodatnih 400 grama.Specialized Turbo Kenevo10.jpg (278 KB)

Kut vilice se smanjio te je postignuta još bolja kontrola na strmim spustevima. Doseg gornje cijevi je povećan za skoro 2.5 centimetra, dok je cijev sjedala strmija za 2 stupnja. Na kraju, novi Kenevo je nešto duži, otvoreniji i spremniji za još grublje terene.Specialized Turbo Kenevo9.jpg (278 KB)

Motor u brojkama se čini otprilike ovako, pojačava vaš input na pedale za 410% odnosno dodaje 560 watta na pedale i 90Nm okretnog momenta. Ugrađen je PowerMeter i brzinomjer u sami motor pomoću kojih precizno mjeri snagu koju daje kako bi bila što linearnija i ugodnija za vožnju. Koristeći najnapredniju tehnologiju, Specialized je podigao ljestvicu kapaciteta svoje baterije za 40%, a da su pritom smanjili kućište same baterije. Na najjačem Turbo Kenevo Expert modelu od sada možete naći 700 w/h bateriju.

Specialized Turbo Kenevo11.jpg (383 KB)

Uz Mission Control aplikaciju, Turbo Kenevo vas neće ostaviti bez baterije. Unesite trajanje vaše vožnje ili destinaciju odnosno odredište i bicikl će sam kalkulirati isporuku.

Photo: Specialized

Na vrh