Nakon više od 3000 kilometara, te skoro jednako toliko razloga zašto nam se sviđa, donosimo vam dojmove naše uredske jurilice, zbog koje se traži i slobodan dan više. Nakon 3000 kilometara, na biciklu nismo ništa mijenjali, a upravo to nas najviše raduje. Često smo radili kompromise kupujući jeftinije bicikl, ali bi vrlo brzo potrošili malo bogatstvo nadograđujući boljim dijelovima.
Ta opcija nam se pokazala najskupljom. Smatramo da je Trek Madone SL 6 Disc jako dobro posložen bicikl. Karbonska rama, vilica i kotači, Shimano Ultegra, atraktivan dizajn Madonu čine ozbiljnim kandidatom ako ste u potrazi za novim biciklom.Kao što smo spomenuli u prvom osvrtu, Madone Sl6 je krut bicikl, ali nikako neudoban za voziti. Bicikl je miran, nema nepredvidivih, pomalo "živčanih" reakcija koje smo znali doživjeti na biciklima ovog tipa, a upravljivost je izvrsna. Nakon što odradite nekoliko stotina kilometara, kada se priviknete na poziciju, vjerujte nam da ćete početi uživati i primjećivati sve prednosti aero bicikla.
Aero bicikl nerijetko je nešto teži od čistokrvnog "brdaša", a glavni uzrok tome su najčešće teži kotači. Vjerujte nam, s Madone-om nećete primijetiti da idete značajno sporije na brdo. Bez obzira na to što je aero, bicikl je jako svestran. I dalje će vam, kao i nama, glavni kamen spoticanja biti noge i pluća... sve što izgubite na brdu, debelo ćete nadoknaditi na ravnom.
Kada uspoređujemo vožnje na ravnom koje smo vozili s endurance biciklom, Madona je neusporedivo brža. Bez puno utroška energije, držat ćete puno jaču grupu, a brzina će se kretati oko zavidnih 40ak kilometara na sat.Madona SL6 dolazi sa Shimano Ultegra opremom, koja nas niti jednom nije iznevjerila, nakon nultog servisa, zaboravili smo kako serviseri izgledaju...sve radi čak i bolje nego prvi dan. Diskovi da ili ne? Ta dvojba traje od trena kada su se diskovi prvi put pojavili na cestovnim biciklima.
Mi iskreno nismo protivnici, te za naš način vožnje diskovi su nam se pokazali kao dobar odabir. Pouzdane, predvidive na suhom i mokrom...prve mane javljaju se kada dođe vrijeme za odzračivanjem, pa ukoliko niste spretni s rukama, taj posao prepustite serviserima.Kotači Bontrager Aeolus Comp 5 kombinacija su aluminija i karbona, pa će vaga pokazati nešto više grama, točnije 1860. Visina obruča je 50 milimetara, te treba napomenuti da su kotači tubeless ready. Kvaliteta izrade je jako dobra, tu nema pogovora i kotači vrhunski odrađuju svoj posao.Redovna cijena bicikla je 35 999 kuna, ali ga trenutno možete dobiti za 26 999 kuna u Rog Jomi. Smatramo ovo super prilikom za uštedu novca, koji kasnije možete preusmjeriti na lakše kotače, powermetar ili pak organiziranje izleta i trening vožnje. Ako se odlučite za Madone SL6 Disc, budite sigurni da vam neće biti žao svake izdvojene kune.
Vozimo ga na dnevnoj bazi, treniramo na njemu, vozimo utrke, brevete, hedonistički uživamo na vikend vožnjama s ekipom...kada vam ponestane tema za razgovor, samo pitajte prijatelje kako im se sviđa vaša Madona.
Photo: Biker