5 sati na biciklu s jednim punjenjem, s time su krenuli kao jednom od značajka novog modela. Iako je ovo diskutabilna informacija jer na nju utječe pregršt čimbenika, ali u idealnim uvjetima otišli su dalje od Gen 2, odnosno starijih modela.
160mm hoda naprijed i 150mm straga trebali bi zadovoljiti potrebe i onih najzahtjevnijih koji doslovno gaze svoje bicikle i izvlače sve što im oni mogu pružiti.
Stabilna i prirodna vožnja je zajamčena raznim preinakama u softwareskom upravljanju motara i baterije te pedelec sistema koji reagira na potisak pedale. Od sada je Levo Gen 3 dobio i "Mullet" konfiguraciju što znači da je prednji kotač 29 inčni a stražnji 27,5 te su time ušli u klub rijetkih. Iako se pokazalo da je bicikl agilniji i okretniji na spusstu, većina brendova još se drži provjerenih normativa. Turbo Levo Gen 3 je odlučio izaći iz okvira i raditi po svome, to se očekivali od Specialized brenda koji to obično tako i radi sa svojim novitetima. Kako će se pokazati na tržištu, to nam je još za vidjeti. Agilan i okretan, zalijepljen za podlogu, to je svakako više nego možemo očekivati od većine e-bike modela.
Kako su smanjili stražnji kotač i povećali prednji, nisu na tome stali. Kut cijevi sjedala je još strmiji i povećat će penjačke sposobnosti, dok će malo utjecati na spust, ali su tome doskočili tako da su otvorili kut vilice i smanjili offset iste te je od sada vozač još više pomaknut prema centru težišta cijelog bicikla. Podesivi kut vilice i visine BB-a također je tu da bi mogli fino podesiti bicikl baš za ono što ga koristiti najčešće. 7 mm možete šetati sa visinom BB-a, dok kut vilice možete mijenjati u rasponu od 63-35,5 stupnjeva.
Obzirom da se radi o 700 Wh bateriji i motoru snage 565W te okretnom momentu od 90 Nm, smatramo da će sve postavke ove geometrije biti stalno na “Slack” strani odnosno podešene isključivo za spust jer za penjanje imate snagu motora i baterije koja vašu povećava za 4x. Nećete se naći u situaciji da ne možete ispenjati neki uspon. A ono što ćete sigurno htjeti iz ovakvog bicikla je spust ;). Kako smo mi tržište koje rijetko viđa ovakve bicikle na stazi, treba vidjeti što nam Specialized može ponuditi u nekom dostupnije cjenovnom rangu, jer ovdje se radio o top modelu. Sve ove značajke imaju i slabiji modeli, samo će suspenzije i oprema biti nešto slabiji. Ono gdje Specialized nikad nije podbacio, to je suspenzija, bez obzira o kojem modelu i cjenovnom rangu se radilo, usko surađuju s proizvođačima istih kako bi suspenziju podesili baš za taj određeni model. U tome su svakako napravili odmak od nekih brendova.
Veličine okvira su se zadržale na novoj filozofiji od S1-S6 pa ćete moći birati da li želite u svojoj veličini agilniji ili pak stabilniji bike, o tome će ovisiti da li ćete birati jedan broj veći ili manji bike.
Novi motor 2.2 koji će biti na svim novim Levo modelima ima jači remen za prijenos snage te je time i znatno tiši od prijenosa koji koriste zupčanike unutar motora. Izgladili su krivulju isporuke snage s motora na stražnji kotač te su time dobili uglađeniji i prirodniji osjećaj vožnje. Ono čemu svi teže je vožnja električnog bicikla u kojoj imate osjećaj da ste vi jači, a ne da motor taj koji vas gura dalje. Iako su svi sve bliže tome, ali još ćemo pričekati taj osjećaj :).
objavio: Biker
25. Ožujka 2021.
Turbo Levo Gen 3

Specialized je lansirao novi projektil iz e-bike palete i čini se da su otišli još dalje...