Za razliku od serije bez ''x'' u imenu, okvir izrađen od ALUXX SL-Grade aluminijske legure iz samog vrha u Giantu, pruža hod od170 milimetarašto je skoro20 milimetaraviše od modela iz nižeg razreda. Da li može bolje? Može, taj hod sa podlogom uglazbljuje Fox-ov DHX 5.0 zračni amortizer. Najveća njegova prednost, izuzev ionako odličnih karakteristika, je to što umjesto spiralne opruge ima zrak stoga je skoro duplo lakši, a nudi jednake mogućnosti. Opremljen je Propedal-om, opcijom podešavanja aktivacije ''Boost Valve'' ventila te ''Rebound'' vijkom za podešavanje brzine povrata amortizera nakon kompresije. Ovakav pristup opremanju, Reigna je uspio zadržati u All-mountain kategoriji, a omogućiti mu izazove pravog DH bicikla – jednom kada penjanje završi!
Prednja vilica je baš ono što jednom ovakvom biciklu treba. Zašto? S obzirom da se radi o, kako smo i predstavili, biciklu koji pokriva baš sve, Fox 36 Talas FIT RLC sa opcijom podešavanja hoda i to od 120 do160 milimetaraima ključnu ulogu u tome da izvuče maksimum prethodno opisanom. Naime, kod penjanja je vrlo važno da vilica ima što manji hod kako bi kontrola bila što bolja, a kada je hod kraći i vilica je kraća pa je ujedno i kut vilice tuplji. Takva konfiguracija pogoduje malim brzinama i tehnički zahtjevnim dijelovima. Dakle, podešenjem vilice na120 mmhoda, Reigna jednostavno pretvara u odličnog penjača, a kada ''odvinemo'' vilicu na160 milimetarai spustimo sjedalo jednostavno preostaje da se prepustimo spustu i zaboravimo na sve svoje probleme.
Ipak je veći dio posvećen vrtoglavom spuštanju sa poštovanjem prema penjačima što i oprema dokazuje, ali dvije šajbe naprijed i španer opet podilaze ''ovisnicima'' o adrenalinu. Naravno, kompenzirane su sa 10 brzinskom kazetom koja daje dovoljno prostora za sve terene. Oprema je odabrana većinom iz SRAM-a i to najviših serija pa je stražnji mjenjač X.0 dok su ručice X.9, a ubačen je tu i Shimanov SLX sprijeda. Pogon iz Race Face-a linije Respond odabran je kao čvrst i pouzdan, izrađen od 7050 aluminijeske legure te u kombinaciji lančanika 24/36 i sa External osovinom pogona iz Race Face-a solidno će odraditi svoj posao.
Kočnice su naravno hidraulika, a dolaze nam iz Sram-a – Avid Elixir CR i to Giant LTD Edition kako bi se ipak naglasila važnost bicikla kao jedinstvenog projekta. Neke od značajki su karbonske poluge ručica kočnica, mogućnost podešavanja zazora pločica u odnosu na rotore (ukoliko je rotor malo svinut i pojavljuju se neželjeni zvukovi, ovo bi trebalo riješiti problem) i naravno mogućnost podešavanja dohvata ručice.
Kao naglasak multifunkcionalnosti ovog bicikla je zasigurno i CrankBrothers-ova Joplin 4R cijev sjedala. Jedan od pionira podešavajućih cijevi sjedala. Cijenom vrlo skupa i nepristupačna kao ''am'' (aftermarket) kupovina, ali što nas briga, ovdje je u cijeni i to itekako pristupačnoj. Naravno da je ovaj model upravljiv s volana, a punjenje zrakom omogućuje joj obavljanje svoje funkcije. Raspon podešavanja je100 milimetara, a cijeli sistem teži 590 grama, kako deklarira proizvođač. Sve u svemu, ovaj dodatak uz podešavanje hoda na prednjoj vilici jednostavno ne daje izgovor za silaženje s bicikla.
Za kraj spomenimo i kotače koji također nose ''markicu'' ponosnog sastavljača što zasigurno ostavlja dojam kvalitete i dugovječnosti. Svi dijelovi kotača, osim Kenda guma koje ostavljaju prostora nadogradnji, su iz DT Swiss-a pa su obruči i glavčine EX1750 Giant LTD Edition, a žbice Competition također iz DT Swiss-a. Zasebno težinu kotača ne znamo, ali zasigurno su imali veliki doprinos u smanjenju mase koja iznosi 13,91 kilogram u M veličini bez pedala.
Specifikacije možete pogledati na slijedećem linku:
Cijena sa popustom (40%) je 25.199,00 kuna.
Za dodatne informacije kontaktirajte stručno osoblje Giant Shopa u Zagrebu