www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
14. Prosinca 2020.

Wilier GTR PRO Team REPLICA Astana

Wilier GTR PRO Team REPLICA Astana
16.500,00 kuna
18 fotografija

Wilierov srednji razred cestovnjaka za 2021. godinu ‘‘skriva’’  repliku Astana Pro timskih boja, a na nama je da otkrijemo dijeli li DNK s vrhom ponude i u kojem obimu.

GTR Team ima cijenu 16.500,00 kuna i dolazi opremljen karbonskim okvirom i Shimanovom Ultegra grupom  u verziji bez disk kočnica.  Masa samog okvira zahvaljujući Wilierovim 46Ton  karbonskim plahtama iznosi 1190 grama u veličini 50 dok je za vilicu utrošeno 390g materijala. Svaka veličina okvira ima proporcionalne dimenzije cijevi, pa će pružiti isti doživljaj u S ili XL verziji, a ukupna masa za navedenu veličinu iznosi 8.6kg. Premda GTR Team nije aero model vilica ima ponešto profilirane oblike nogu što je zgodan detalj za vidjeti u ovoj klasi. Osim toga tu je i asimetrični dizajn stražnjih krakova jer je strana na kojoj se nalazi pogonski dio ponešto ojačana, a takvo rješenje izgleda vrlo zanimljivo.  wilier36.jpg (175 KB)
Geometrija bicikla ne odstupa mnogo od vrha klase rezervirane za najbrže. Kutevi su u 50 veličini 72° na vilici i 74° na cijevi sjedala, uz 408mm dug stražnji krak i 540mm efektivne gornje cijevi. Vrlo slično kao i mnogo ‘‘jači’’ modeli uz svega par centimetara korekcije u smjeru opuštanja položaja. To je vidljivo i na vrijednosti ‘‘stack-a’’ koja je nekih 10mm veća nego na top modelima, pa će zasigurno imati utjecaja na nešto uspravniju poziciju tijela i manje umaranja kod duljih vožnji. wilier30.jpg (108 KB)Lijepo je vidjeti kompletnu opremu iz jedne grupe poput Shimanove 11 stupanjske Ultegre uključujući pogon i ručice/kočnice dok su kotači u ovoj inačici (od ukupno 5) Shimanovi RS100. Za tvorničke gume u ovoj klasi Wilier koristi Vittoria Zaffiro Pro 4 700x25. (okvir može primiti do 28mm).wilier3.jpg (146 KB)Na cesti GTR pokazuje dosta natjecateljskog karaktera za jedan ‘‘endurance’’ okvir.  Položaj sjedenja je negdje na pola puta, tijelo nije toliko izduženo kao na ‘‘race’’ modelima, ali je ostalo dosta rezerve za napadanje štoperice. U tome nas dosta podsjeća na Cento 1 koji smo vozili uz ovdje ipak malo više udobnosti, ali i manje vibracija sa staze. wilier28.jpg (98 KB)Konstrukcija okvira tj. stražnji trokut GTR-a ima zadaću neutralizirati dio energije s podloge dok Pressfit BB (86.5mm) mora onu s pedala prenijeti što vjernije na stražnji kotač. S obzirom koliko je živahan u svim situacijama zaključujemo da je odlično pogođen omjer komfora i performansi. wilier35.jpg (77 KB)Idealan je za dulje vožnje, naglašeno udoban, ali može propisno potegnuti kada to vozač poželi. Odlična cijena za cijeli komplet u Pro Astana bojama, koji izgleda i vozi prekrasno.

NAJČITANIJE
Recenzije

Polygon Stratos 7 Disc Carbon

15 950,00 HRK

08. Svibnja 2022.

Vozili smo karbonac koji ne viđamo često na našim cestama. Polygon, indonezijski brend koji je u svojim krajevima stekao zavidnu...

Recenzije

Head Lagos II eMTB

20 799,96 HRK

25. Travnja 2022.

Već dugi niz godina Head više nije sinonim samo za tenis i skijanje, već i bicikle u čiju su industriju pristupili prije više...

Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Wilier GTR PRO Team REPLICA Astana
Brend:
Cijena: 16.500,00 kuna
Okvir: GTR Team, Carbon Monocoque 46Ton
Prednja vilica: GTR Team, Carbon Monocoque 46Ton
Kočnice: Shimano Ultegra BR-R8010-RS / BR-R8000
Prednji mjenjač: Shimano Ultegra R8000
Zadnji mjenjač: Shimano Ultegra R8000 SS
Ručice mjenjača: Shimano Ultegra R8000
Pogon: Shimano Ultegra R8000 50/34T
Sjedalo: Selle Italia X1
Gume: Vittoria Zaffiro Pro 4 700X25
Obruči: Shimano RS100
Težina: 8.6kg

Geometrija

Kut vilice (A): 72
Međuosovinski razmak (B): 948mm
Dužina cijevi sjedala (C): 500mm
Kut cijevi sjedala (D): 74
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 540mm
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 408mm
Veličina bicikla: M