www.rog-joma.hr
buy.garmin.com
objavio:
15. Kolovoza 2021.

Wilier Triestina Cento 1 NDR

Wilier Triestina Cento 1 NDR
24.500,00 kuna
17 fotografija

Na krilima uspjeha modela Cento 10 Wilier je nastavio proširivati produkciju ‘‘endurance’’ kategorije, pa tako imamo priliku provozati novi, pristupačniji Cento 1 NDR, koji se okoristio mnogim značajkama svog uzora.

Za početak tu je Carbon Monocoque 46Ton okvir velike sličnosti, ali ipak nešto skromnije specifikacije karbona (60Ton vlakna kod Cento 10). Aero detalji na headtubeu i donjoj vilici više su nego dobrodošli. Dok je kod Cento 1 nešto manji profil stražnjih krakova, uz pomoć karbona, preuzeo ulogu ‘‘fleksanja’’ i amortizacije stražnjeg kotača, masa okvira tek je za nekoliko grama veća nego kod ‘‘flagship’’ modela. 1200g okvir (1190g Cento 10) i 400g vilica (390g Cento 10) odličan su rezultat, a ukupna masa se zaustavila na 8.5kg. Razlog skoro identične mase okvira je Actiflex sistem na Cento 10, koji uz pomoć zglobova i polimera daje okviru par milimetara hoda i na taj način drastično utječe na udobnost, ali i ponešto otežava okvir. williercento16.jpg (75 KB)Cijela priča Cento 1 NDR stoji  24.500,00kn u verziji sa Shimanovim RS170 kotačima, disk kočnicama i Ultegra grupom iz Shimana, koja se  udomaćila u gornjem srednjem razredu kao vrlo fluidna, robusna i pouzdana. Ono što će biti zanimljivo mnogima je mogućnost nadoplate za verziju s karbonskim kotačima (Wilier NDR38KC ), pa će za 30.500,00kn dobiti komplet i u startu uštedjeti  koju tisućicu jer je samo preporučena cijena za kotače 1.100eur.
williercento4.jpg (130 KB)Nekoliko dana provedenih na cesti s Wilierom Cento 1 otkrilo nam je da okvir prilično efikasan u prijenosu snage. Nudi dovoljno krutosti u donjem, pogonskom dijelu, ali je ostavljeno i podosta fleksibilnosti na stražnjim krakovima kako bi se zadržala udobnost poželjna u ovoj klasi. Cento 1 ima izražene natjecateljske gene, nije previsok naprijed niti ga kutevi sputavaju, ali je zamišljen da omogući vozaču manje umaranje na dugim vožnjama što se itekako osjeti. Vrlo kompaktan bicikl pokazuje da mu je agilnost izražena osobina, ali možemo tek nagađati kakvi bi  rezultati bili s NDR38c karbonskim  kotačima. Shimanovi RS170 sa 2100 grama ipak daju svoj pečat, pa ne vidimo razlog iz kojeg bicikl ne bi profitirao s vrhunskim karbonskim kotačima od 1665g. Svakako predlažemo, ako financije dopuštaju,  da se rastegnete do te opcije. williercento14.jpg (159 KB)S karbonskim kotačima Cento 1 NDR odlazi u stratosferu i ne pokazuje nikakve slabosti. Ovaj fenomenalni okvir zaslužuje vrhunsku specifikaciju kako bi pokazao što može. Još jedan pun pogodak iz Wiliera kojeg možemo preporučiti.

 

 Cijena testnog modela: 24.500,00kn  (30.500,ookn s karbonskim aero kotačima)

NAJČITANIJE
Recenzije

1x12 na cestovnom biciklu?

50 900,00 HRK

31. Kolovoza 2021.

STRADA TEAM RED AXS ETAP 3TNa nedavnu vikend vožnju u Oroslavje smo išli cestovnim biciklima iz Zagreba, a jedan od njih je bio...

Recenzije

Marin Rift Zone 29 2

16 750,00 HRK

20. Srpnja 2021.

Marinov trail promišljenim okvirom dobacuje mnogo dalje nego to njegova cijena sugerira ;)

Na vrh

Specifikacije

Naziv: Wilier Triestina Cento 1 NDR
Brend:
Cijena: 24.500,00 kuna
Okvir: Carbon Monocoque 46Ton
Prednja vilica: Carbon Monocoque 46Ton
Kočnice: Shimano Ultegra R8070, 160/140mm
Prednji mjenjač: Shimano Ultegra R8000
Zadnji mjenjač: Shimano Ultegra SS 11st.
Ručice mjenjača: Shimano Ultegra R8020
Pogon: Shimano Ultegra 50-34T
Sjedalo: Selle Italia X3
Gume: Vittoria Zaffiro Pro 4, 700X28
Obruči: Shimano RS170 (opcija Wilier NDR38c Carbon)

Geometrija

Kut vilice (A): 72
Međuosovinski razmak (B): 991
Dužina cijevi sjedala (C): 455
Kut cijevi sjedala (D): 73.5
Efektivna duljina gornje cijevi (E): 547
Udaljenost od BB-a do stražnje osovine (F): 408
Veličina bicikla: M